Dagens barnmorskebesök v.40+2

Pyret
Symfys-Fundus mått: 37
Hjärtfrekvens: 142

Pyretsmamma
Blt: 120/80
U-sticka: 0/0
Vikt: +11 kg (samma som för 3 veckor sedan)

Mammas tankar: Inatt har jag haft mycket sammandragningar och förvärkar. Fick en förvärk som gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, Yes tänkte jag, Bring it on! men det blev inget mer av det än just förvärkar och sammandragningar. Så nu sitter jag här med förvärkar och sammandragningar precis som jag gjort i ca 3 veckor snart. Börjar bli tröttsamt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: M

Kan du inte fråga lite snällt om en hinnsvepning? Det sägs ju kunna starta upp det hela

2010-12-14 @ 20:02:56
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: Pyretsmamma

Funderade faktiskt på det men gjorde aldrig det.. hoppas på något sätt att det ska sätta igång helt av sig självt endå.

2010-12-15 @ 17:46:31
URL: http://pyretsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0